שר הדתות מיכאל מלכיאלי: "הדחייה איננה ממקום פוליטי"

אבי יעקב No Comments on שר הדתות מיכאל מלכיאלי: "הדחייה איננה ממקום פוליטי"

השר לשרותי דת מיכאל מלכיאלי הגיב בראיון ל"מהדורה המרכזית" לסערת דחיית הבחירות לרבנות הראשית וסירב לומר מהי עמדתה של ש"ס לגבי הבחירות בבני ברק ומה לגבי מועמדותו של משה ליאון לראשות עיריית ירושלים: "כשיהיו דברים ברורים נציג אותם לציבור. בכל הערים הייתה עשייה משמעותית, הבטחנו וקיימנו. כייף להגיע לבחירות בצורה כזאת".

מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "הממשלה אישרה את הצעת החוק הממשלתית שלנו לדחיית הבחירות ברבנות הראשית לראש חודש ניסן. מקווה שזה יעבור בהקדם. אני אדון את בן גביר לכף זכות. זה ממש לא בא ממקום פוליטי, יש ערים גדולות שאין בהם רבנים מכהנים, הסמיכות לבחירות לרשויות המקומיות פוגע בהם"

"הדבר הזה חוצה מפלגות, הם מבינים את הדבר הזה והם הבינו אותו תוך כדי הדיונים. גם הם לא רוצים שיהיו רעשי רקע על מינויים פוליטיים. שר המשפטים תומך בעמדה הזאת. הוא מש"ס? ודאי שלא" השר הרגיע את ההודעות השונות שמודלפות כנגד ההצעה.

"ראש הממשלה אמר שהוא רוצה לקדם חלק מהרפורמה. אנחנו, ש"ס, חלק מהקואליציה. ובלי קשר לרפורמה, אריה דרעי צריך לחזור לממשלה, זה לא הגיוני ונגד רצון העם"

לגבי ההצבעה ללשכת עורכי הדין: "ח"כ ארז מלול, עו"ד במקצועו, הוציא סרטון ברור בתיאום עם יו"ר התנועה והסביר את עמדתינו ביחס לבחירות בלשכת עורכי הדין. אנחנו סיעה מרכזית ויש לנו עמדה גם בזה"

לגבי עמדתה של ש"ס לרשויות המקומיות ובפרט לגבי בני ברק: "כשיהיו דברים ברורים, נציג אותם. לגבי אלעד יש לנו עמדה ברורה, דגל התורה חתומה על הסכם שהיא תתמוך בנו, אנחנו מעולם לא הפרנו הסכם"

השר סירב להגיב לשאלה על עיריית ירושלים ועל בחירה נוספת במשה ליאון: "כבר עכשיו אנחנו עובדים על הסיעות המקומיות של ש"ס. בכל הערים הייתה עשייה משמעותית, הבטחנו וקיימנו. כייף להגיע לבחירות בצורה כזאת".

האזינו



0 תגובות